
ดร.สุมนา ลาภาโรจน์กิจ
Dr.SUMANA LAPAROJKIT
E-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Education
- 2012 Ph.D. (Marketing and Strategy) Cardiff University, United Kingdom
Publication
- Sumana Laparojkit. 2019. "ปัจจัยหลักที่มีอิทธิพลต่อการยอมรับใช้เทคโนโลยีการพาณิชย์ อิเล็คทรอนิกส์ของผู้ประกอบการในโครงการ WOW สงขลา". วารสารวิทยาการจัดการ, 36 (2) : 60-86
- Sumana Laparojkit. 2021. "The Influence of Customer Trust and Loyalty on Repurchase Intention of Domestic Tourism: A Case Study in Thailand During COVID-19 Crisis". Journal of Asian Finance, Economics and Business , 8 (5) : 961-969
- Sumana Laparojkit. 2020. "การสำรวจภาพลักษณ์ทางการท่องเที่ยวของพื้นที่ภาคใต้ฝั่งอ่าวไทย โดยใช้เทคนิคการสร้างภาพ". Burapha Journal of Business Management, 9 (1) : 19-31
Interest
- Marketing & Strategy, Consumer Behavior, Brand Community, Branding