
ผศ.ดร.ธีรศักดิ์ จินดาบถ
Asst. Prof. Dr.TEERASAK JINDABOT
E-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Education
- 2007 กต.ด (การตลาด) มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์, Thailand
Publication
- Teerasak Jindabot. 2024. "การใช้ทุนทางวัฒนธรรมเป็นเครื่องมือพัฒนาการท่องเที่ยวอย่างยั่งยืน: กรณีศึกษา: กลไกการสถาปนาแนวคิด “วิถีมงคล”เพื่อสร้างอัตลักษณ์ใหม่ของเมืองหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา". วารสารสังคมศาสตร์และวัฒนธรรม, 8 (10) : 137-150
- Teerasak Jindabot. 2021. "KEY DETERMINANTS ON SWITCHING INTENTION IN CAMBODIAN BANKING MARKET". ABAC Journal, 41 (2) : 204-222
- Teerasak Jindabot. 2021. "How to build trust: Evidence from Thai customers in the latex glove industry". Innovative Marketing, 17 (4) : 120-131
- Teerasak Jindabot. 2021. "Understanding Customer Trust in Latex Glove Industry: Evidence from Thai Customers". Review of International Geographical Education Online, 11 (8) : 1014-1022
- Teerasak Jindabot. 2022. "Evolution of customer satisfaction in the e-banking service industry". Innovative Marketing, 18 (1) : 131-141
- Teerasak Jindabot. 2022. "ASSESSING CUSTOMER TRUST IN LATEX GLOVE INDUSTRY: FEAR OF COVID-19 AS A MODERATOR". ABAC Journal, 42 (2) : 245-266
- Teerasak Jindabot. 2022. "AN INVESTIGATION INTO THAI INVESTMENT OPPORTUNITIES IN BAHRAIN". Journal of Positive Psychology and Wellbeing, 6 (1) : 1406-1418
- Teerasak Jindabot. 2022. "Investigating Perceived E-banking Service Value in Cambodia". Journal of Positive School Psychology, 6 (4) : 1515-1526
- Teerasak Jindabot. 2022. "การจัดการโซ่อุปทานแพะเนื้อในภาคใต้ของประเทศไทย". วารสารการบริหารนิติบุคคลและนวัตกรรมท้องถิ่น, 8 (3) : 293-302
- Teerasak Jindabot. 2022. "An analysis of experienced life events on continuance intention to use online banking in Thailand". Banks and Bank Systems, 17 (3) : 213-226
- Teerasak Jindabot. 2023. "How to promote repurchase intention toward Covid-19 antigen test kits: Evidence from Thai consumers". Innovative Marketing, 19 (1) : 186-190
- Teerasak Jindabot. 2023. "DETERMINANTS OF INTENTION TO REPURCHASE ANTIGEN TEST KIT (ATK) PRODUCT". ABAC Journal, 43 (4) : 410-429
- Teerasak Jindabot. 2023. "HOW TO ENHANCE PERCEIVED E-LEARNING USEFULNESS: EVIDENCE FROM THAI UNIVERSITY STUDENTS". ABAC Journal, 43 (1) : 18-33
- Teerasak Jindabot. 2023. "Why Do Customers Want to Buy COVID-19 Medicines? Evidence from Thai Citizens". International Journal of Environmental Research and Public Health, 20 (6) : 1-14
- Teerasak Jindabot. 2025. "พฤติกรรมการบริโภคและปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อเนื้อแพะของผู้บริโภคในภาคใต้ของประเทศไทย". วารสารเกษตรพระวรุณ, 1 (22) : 18-26
Interest